oferta
czym ożywi Was tikoma?
Wiemy, że ożywianie świata biznesowego nie jest łatwe. Ale my, razem w zespole idziemy do przodu. Włączając wyobraźnię sprzedażową inspirujemy do zmian, tworząc podłoże do sukcesu.
ewentualnie…
Tylko ćwicząc praktycznie z uczestnikami naszych spotkań, jesteśmy w stanie budować profesjonalny wizerunek na zewnątrz. Wizerunek, który jest tak ważny dla współczesnego klienta.
Właśnie tym się zajmujemy – ożywiamy naszych klientów pomysłami, tak by dochodzić poprzez praktykę działań do perfekcji w obszarach, za które są odpowiedzialni.
Czy to sprzedaż dóbr, czy usług, czy obsługa klienta, negocjowanie, prezentowanie, czy też zarządzanie, z naszymi partnerami dochodzimy praktycznie do perfekcji… Praktycznie… bo wiemy, że do granic perfekcji dojść się nie da – zawsze znajdziemy coś by wspólnymi siłami praktycznie to usprawnić.
implementacje
Prowadzimy projekty implementacyjne dla wszelkich podmiotów gdzie działy posprzedażne maja swoje miejsce w organizacji. Wiemy jak na początku drogi zbadać zmierzyć parametry a potem zaprezentować ożywiające pomysły do wprowadzenia w życie organizacyjne.
Dedykujemy je zarówno firmom motoryzacyjnym, dealerstwom serwisom jak i wszelkim podmiotom które dbają o lojalne powroty swoich klientom. Powroty które można przekuć na sukces biznesowy.
projekty
Wieloletnie doświadczenie pozwala nam konstruować różnorakie bloki tematyczne używane w stałym dokształcaniu pracownikow wszelkich szczebli. Nie prowadzimy szkoleń, jedynie ożywiające spotkania, mające na celu stymulowanie potencjału drzemiącego w ludziach.
Warsztaty jakie możemy kroić wspólnie na miarę możliowści klientów to np.:
- techniki sprzedaży i zakręcania klienta
- techniki negocjacji i promowania własnego zdania
- techniki prezentacji i nowoczesnych inspiracji
- zarządzanie projektami i rzucanie na kolana konkurencji
- podstawy zarządzania i stymulowania kreatywnego
- przewodzenie ludźmi i ich rozwój w dobra stronę
- profesjonalna obsługa lojalnego i wiernego klienta
- specjalistyczne szkolenia dla kadry kierowniczej i personelu serwisów oraz salonów sprzedaży
- warsztaty proceduralne z ożywiania
- spotkania tematyczne bez tematu
rozwój
Skupiamy się na aspekcie rozwijania potencjału pracowników. Wiemy jak wzmocnić ich kreatywność, ale też jakimi narzędziami można się posłużyć w osiąganiu jeszcze lepszych efektów np. poprzez:
- tworzenie multimedialnych prezentacji i procedur
- produkcje filmów instruktażowych
- multimedialne testy wiedzy
- olimpiady i konkursy dla personelu
analizy
Nasz doświadczony zespól używając różnorakich narzędzi zdiagnozuje jak wygląda relacja sprzedażowa, obsługowa z klientami. Możliwe analizy:
tajemniczego Klienta
- jakość procesu sprzedaży
- jakość obsługi posprzedażnej
zakupy kontrolowane
- uchybienia proceduralne i finansowe
- „słabe punkty” procedur i organizacji
jawny audyt pracowniczy
- organizacja pracy, poziom kwalifikacji
- przestrzeganie procedur i standardów
ankietowanie personelu
- ocena satysfakcji pracowników
- ocena procedur, standardów i zarządzania
ankietowanie klientów
- badania poziomu satysfakcji z obsługi
- identyfikacja komunikacji na linii klient-firma
teraz pozostaje się z nami skontakować
Skontakuj się z tikoma i zmień swój biznes. Przygotujemy indywidualny produkt.